Sobotni lans blogowy

W dobie social media, portali społecznościowych, krótkich newsów, livechatów, video contentu, blogi cieszą się stale rosnącą popularnością. Są promowane i wciąż docierają do stale powiększającego się grona czytelników.

Blog jest miejscem, gdzie nie musisz nie martwić, że coś cię ominie, jakiś news ucieknie jak na portalu społecznościowym. Tu nie musisz się spieszyć. Spokojnie możesz poczytać przemyślenia, opinie, jakimi się chcę z tobą podzielić. Masz okazję mnie poznać, dowiedzieć się o moich marzeniach, pasjach oraz zainteresowaniach. Posty odzwierciedlają moje spojrzenie na świat, codzienne wydarzenia, które są dla mnie ważne. To zapis chwilowych emocji, jakie mną targają. Często bardzo osobiste, a przez to ukazujące jaka jestem na prawdę.

Jeśli w dobie ciągle rozwijających się technologii, zalewu informacji ważnych i błahych, nowych projektów, udało ci się do mnie trafić i spodobał ci się mój blog, to zapraszam cię do wspólnego budowania jedynie i niepowtarzalnej więzi, jaka tworzy się między blogerem i czytelnikiem, do wymiany myśli, poglądów oraz współpracy. Jesteś dla mnie bardzo ważny, a twój komentarz albo mail zawsze mnie cieszą.  Aby być na bieżąco z tym, co się dzieje na blogu i nie przeoczyć nowego wpisu, polub mnie na Facebooku, obserwuj na Twitterze, dodaj mój profil do swoich kręgów w Google+ . Będzie mi miło również, jeśli powiesz o mnie swoim znajomym i przyjaciołom , aby do mnie zajrzeli. Ja też chętnie ich poznam:)

Jednak pamiętaj, to miejsce jest otwarte i przyjazne ludziom kulturalnym. Osobiste wycieczki personalne, obrażanie innych ludzi, hejt, trollowanie nie są akceptowlane przeze mnie. Szanuję moich czytelników i tego samego oczekuję od gości. Takie są zasady. Decyzja należy do ciebie. Zapraszam:) Poznajmy się i zróbmy razem coś pozytywnego!

3 thoughts on “Sobotni lans blogowy

Skomentuj

