Podwójne standardy?

Przychodzi żona do męża i mówi:

– Kochanie, w pracy usłyszałam takie dziwne, trudne słowo – „konsternacja”. Możesz mi wyjaśnić co to znaczy?

– To bardzo proste Skarbie. Wyobraź sobie, że wracasz wcześniej z biura i zastajesz mnie w łóżku z twoją przyjaciółką. To, co wtedy odczuwasz, to właśnie konsternacja.

– Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałam. Aha, czyli gdybyś to ty wrócił wcześniej z biura i zastał mnie ze swoim przyjacielem w łóżku, to by była konsternacja?

– O nie nie nie, Skarbie. Nie myl konsternacji z kurewstwem.

Hmm… i co wy na to?

3 thoughts on “Podwójne standardy?

Skomentuj

