Drugi miesiąc za mną

Blog ma za sobą drugi miesiąc istnienia. Pora podsumować czerwiec, który obfitował w wiele emocji. Na początku trochę cyferek.

Opublikowałam 19 postów, które zostały 64 razy skomentowane.

Stronę odwiedziła trzycyfrowa liczba gości z dwucyfrową średnią na dzień. Ogólnie można powiedzieć, że liczba gości zwiększyła się w czerwcu dwukrotnie względem maja. Nie ukrywam, że cieszy mnie taka sytuacja i dodatkowo motywuje do dalszego pisania. Największa wasza aktywność została odnotowana 10 czerwca.

Odwiedzacie mnie przede wszystkim z Polski ale jest też liczne grono osób ze Stanów Zjednoczonych, Niemiec, Wielkiej Brytanii. Na wyróżnienie w czerwcu zasługuje także Unia Europejska, która także do mnie zawitała kilka razy.

W prawo czy w lewo? udało się was zainteresować w tym miesiącu zachowaniami, które uważa za wkurzające oraz postami dotyczącymi relacji damsko – męskich i poznawania ludzi przez internet. Te i inne teksty najchętniej czytaliście w niedzielę popołudniu o 14.

W najbliższym czasie szata graficzna bloga ulegnie zmianie a tymczasem chciałabym was zaprosić do polubienia mnie na facebooku.

5 thoughts on “Drugi miesiąc za mną

Skomentuj

