Pierwszy miesiąc

Pora podsumować pierwszy miesiąc istnienia bloga. A zatem czym się może pochwalić „W prawo czy w lewo?”

  • Stronę odwiedziła trzy cyfrowa liczba gości (jestem mile zaskoczona!), co według statystyki dało średnio 13 osób na dzień.
  • Opublikowałam 11 postów… cóż mogłam się lepiej postarać:D
  • Mam kilkoro obserwatorów w liczbie 7… tworzy się coś na kształt małej społeczności, z czego moje ego się cieszy ogromnie:)
  • Poza Polską najchętniej czytają mnie w USA, Niemczech, Wielkiej Brytanii… a nawet zdarzyło się do mnie zajrzeć z Maroka:)
  • Najbardziej lubicie do mnie zaglądać w sobotę o godzinie 14:00 (ach ta statystyka), czytać o realizowaniu marzeń.
  • A ja wciąż próbuję ogarnąć Google+ i WordPress. Mam gonitwę pomysłów na tematy postów, tylko doba jakaś taka bywa za krótka…

Czy powinnam czymś jeszcze się pochwalić? czy W prawo czy w lewo? jest wpływowa? Wszelkie sugestie z Waszej strony mile widziane:)

2 thoughts on “Pierwszy miesiąc

  1. Dobrze Ci idzie…oby tak dalej 😉 Polecam zainstalować sobie Disqusa, na pewno przybędzie Ci liczba komentujących, a poza tym rób dalej swoje 😉 Google+ tak naprawdę nie jest wcale takie trudne…zobaczysz jak trochę w nim pogrzebiesz 😉

    Lubię to

Skomentuj

